Tuesday, April 10, 2012

MARI BELAJAR MENGIRA

emosi sesangat sentap ok.. yela-yela tau la orang preggy takleh nak sentap-sentap nanti effect kat baby, tapiiiiii kalau dah buat taik kat muka ciknad ni mana la tak sentap.. baru je ciknad feel nak menjadi pekerja yang cemerlang lagi terbilang untuk minggu ni.. spoil terus ok!!

ohhh mana tidaknya bila kita dengan sopan suntunnya cakap elok-elok dan memohon belas ikhsannya untuk mendapat pertimbangan mengenai keadaan kita,  boleh pulek kau mengira erk.. so sepantas halilintar la ciknad membidas balik.. masa tu tak kira dah, kau di kutub utara ciknad di kutub selatan.. ada aku kisah.. walaupun hakikat yang sebenarnya mmg nak kuar dah air mata kat situ dan pada masa tu juga.. memang dasar tak berperikemanusiaan.. mulai hari ni mmg ciknad akan start belajar mengira.. kau nak sangat kan ciknad berubah sikap.. kau tungguuuu ( kalau encik suami baca sure dia akan kata : dah lama abg pesan jangan berlembut sangat tapi tu ler orang dah pijak kepala baru la terasa..tu pun entah2 sekejap aje !_!)

dengan ini ciknad mengisytiharkan ciknad akan mengambil cuti pada hari khamis atas alasan cuti rehat.. ada kisah.. hak sendiri ..lagipun banyak lagi cuti ni.. bulan 9 dapat lagi 90hari.. hujung bulan ni nak juga lagi cuti.. biarlah tak cemerlang pun takpe..asalkan keja tiptop.. konsep permohonan adalah dengan meletakkan borang cuti sebelum balik kerja apabila semua orang sudah pulang.. kira mohon jugak kannnnnn

cikadouttttttttttttttt

No comments:

Post a Comment