Wednesday, December 14, 2011

HARI INI


hari ini adalah hari penambahan umo ciknad.. hepi besday diucapkan untuk diri sendiri.. hoyeaahhhhh ..umo ciknad masih muda lagi ye uols, sila jangan nak menambahkan lagi umo ciknad yang sedia ada ni macam encik suami lakukan.. mencik tau xleh tengok orang feeling muda.. tahun ni tahun pertama menyambut besday sebagai isteri tapi sedikit keciwa sebab suami tiada di sisi..sob sob sob :( tahun pertama juga rasanya besday macam tak ada apa-apa..kalau tidak mmg wajib ada kek walaupun hanya sepotong... itulah ciknad ye uols sejak dari kecik nak jugak ada kek.. teringat masa kecik-kecik bila besday ayah akan bawa pegi kedai kek untuk beli kek.. ada satu masa tertido, bila bangun haruslah tuntut nak pegi beli kek.. tapi supriseeee kek sudah dibeli.. malu bila teringat dok merengek-rengek nak kek.. masa study xpela besday kena time cuti leh la sambut ngan family dan bila sudah bekerja pun masih ada orang sambut walaupun berada di perantauan.. sape lagi kalau bukan encik suami.. sebelum cintan cintun lagi da ada orang sanggup sambut besday.. korang ada ?? hahaha..riak jap cover yang tahun ni keseorangan :(


tahun pertama jumpa encik suami.. terharu mendapat kawan seperti encik suami ketika itu yang sanggup kolek duit ngan kengkawan lain untuk beli kek ni.. tu la orang sambut besday, ciknad pun nak sambut besday tapi xkena time.. merasa terkena tengah bulan.. kopak la jawabnyerrr..


besday tahun kedua dengan encik suami.. masa ni dah jadi kapel.. penuh dengan suprise ok encik suami  ciknad ni..terkezutttt i.. hehehe.. masa ni teringat lagi encik suami tengah marah-marah dekat contractor masukkan data itu sebab lambat hntar data.. marah sebab takut tak sempat nak beli bunga & kek besday.. so sweettttt.. masa tu la jugak first time g makan steambot..


dan juga mendapat bunga ini sebagai hadiah.hanya tggal patung tu je..hohohoho


besday tahun ketiga bersama encik suami punya kek.. sepanjang dengan encik suami tiap-tiap tahun wajib ada kek.. tapi kek ni dituntut sehari selepas.. encik suami boleh buat senyap masa pegi makan-makan ngan geng oldskul opis lama kat kg baru sampai la dihantar balik ke rumah barulah dia bagi resit kek untuk tuntut kek ini.. sama seperti tahun sebelum, kek ni akan dicelebrate & makan bersama geng opis..so bila besday dorang akan tahu ciknad akan bawa kek sehari selepas.. mengapakah ada tittle " cik " pada kek itu ?? sebab encik suami kata tahun itu tahun terakhir jadi single so biarlah dia bagi can merasa single puas-puas.. boleh cenggitu..

kekadangkan ciknad ada berangan juga alangkah bestnye kalau tetiba encik suami ada kat depan pintu rumah n then mengatakan " it's me, i'm here with u n love u so much" sambil cium pipi n dahi.. boleh berangan macam tu x ?? hahaha.. semua itu hanyalah berangan, kalau dekat mungkin encik suami akan buat camtu tapi bila sorang di bandar dan sorang di utara tidak sama sekali 100% . sedih plak bila mengenangkan itu semua.. motip tetiba sentap apa kes ni, sebelum ni xberlaki pun ok je.. ni dah berlaki meroyan la pulakkss.. apa-apa pun ciknad tetap bersyukur... ucapan dah memadai untuk semua itu.. tanda orang ingat kat kita..

TQ ABANG FOR THE WISHES & BIG HUG.. LOVE U SO MUCH... MUAHHHHH

dah-dah sekian.. bubuii uolssss

No comments:

Post a Comment